divendres, 10 de gener del 2020

ENTREVISTA A L'ALFRED, "L'ALBONDIGA"


L’Alfred Albondiga és un home molt peculiar. És molt alegre 
i molt gras. Per un motiu que avui ens explicarà, de petit va 
sufrir bullying i es va consolar amb mandonguilles.

Avui l’Alfred ens explicarà la seva història. COMENÇEM!!! 

 Com et dius?
Alfred, "L'albondiga".


Perquè ets tan gras?
Sóc un noi gras perquè 
un dia vaig menjar una 
mandonguilla gegant i 
llavors em vaig posar tan gras que ara tinc forma de 
mandonguilla.

Quin és el teu menjar preferit?
El meu menjar preferit són les mandonguilles amb salsa 
de tomàquet.

Tens novia?
Tinc una novia que és diu 
Frederica, la patata.

On vius?
Visc a un poble que és diu 
Salami. Allà hi ha platges de
 salami i l'aigua és de salsa 
de barbacoa.

Quants anys tens i a quin any vas néixer?
Vaig neixer al any 123 i tinc 1877 anys.

De què treballes?
Treballo en un restaurant, però tinc un problema: el menjar
(sense voler) me'l menjo tot.

Pararies de menjar tant a canvi de 100.000.000 euros?
Qui no ho faria?

Quantes "novies" has tingut?

Cinquanta "novies". Una 
d'elles és la Frederica. 
L'amor de la meva vida.

Com us vau conèixer?
En un restaurant on només 
feien de menjar patates 
i mandonguilles,
per això ens diem Frederica, la patata, i Alfred, albóndiga.

Tens mascota ??
Sí, tinc un gos molt bonic.

Aquesta entrevista l’han realitzat la Laia, la Maria, la Jéssica i l’Alina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada