divendres, 17 de gener del 2020

ENTREVISTA A LA PILI


La Pili és una mestra de l’escola Mare de Déu de la Muntanya. És graciosa, molt amable i simpàtica. Sempre ajuda a qui ho necessita. A l’hora de classe no crida i no castiga als alumnes, si castiga és per alguna cosa greu.

1.   Quants anys tens?
            Vaig fer 42 anys al novembre de 2019.

2.   Quants novios has tingut?
He tingut quatre “novios”. Tot i això, no em va agradar gaire tenir “NOVIO”.

3.   T’agrada estar a infantil o prefereixes estar a cicle mitjà o a cicle superior?
M’agrada ser mestra. Cada etapa té les coses positives i negatives.

    4.    De petita vas tenir novio?
No!!!

        5.    Et va agradar estar amb la nostra classe a 4t? 
Molt!!!!. Vaig aprendre molt.

    6.    Quina classe es porta millor?
Totes. No son els nens i les nenes qui es porta malament, són les seves emocions incontrolables.

    7.     A quina edat vas tenir el teu primer fill/filla?
Vaig tenir el meu primer fill als 31 anys.

      8.  Has tingut ganes de pegar algun alumne?
            No!!!! Sóc gent de pau i d’amor.

      9.     Ets adicta a la cafeína pel matí?
            No, però m’agrada prendre un bon cafè.

10. Què és el més vergonyós que t'ha passat a la classe?
Dir-li a un pare “pare”, quan en veritat era un avi.

11. Ens trobes a faltar?
Sí, però gràcies que encara us puc veure i saber de  vosaltres.

12. Quina escola t'agrada més, aquesta o a les escoles per les que has estat fent classe?
Totes. Cada escola és un món…Un món meravellós on hi ha nens i nenes petits que fan coses molt grans.

😜

Aquesta entrevista ha estat realitzada per l'Ahlam, la Noa, la Sofía, l'Álex i l'Eric G.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada