divendres, 10 de gener del 2020

ENTREVISTA A LA JUDITH, DE CINQUÈ

La Judith és una dona que té 49 anys. 
Té dos fills i viu a Castelldefels. Com a mestra té molta 
presència i és molt amable. Treballava a l’escola Edumar, 
a Castelldefels, però ara treballa a l’escola Mare de Déu de 
La Muntanya. Va estudiar a l’escola La Ginesta, a 
Castelldefels. Se li dona ve el pàdel i li agrada anar a
 passejar el gos. També li agrada cuinar. 

1. Quant anys té? 
Tinc 49 anys.


2. On vas néixer? 
Vaig néixer a Barcelona.

3. Tens parella? 
Sí, tinc parella.

4. Quants “novios” has tingut?
He tingut dos “novios”.

5. Tens mascotes? 
Sí, una mascota.

6. Quina classe es porta millor per tu? 
Jo no compararia classes. No ho faré mai i no ho faré ara.

7. T’agrada el grup de 5é? 
Sí, però són bastant trapelles i molt “canyeros”.

8. Has tingut ganas d’expulsar a algú de l’escola? 
No, però de la classe, sí.

9.  Què prefereixes salat o dolç?
M'agrada més el salat.

10. En quina assignatura es porten millor els nens i nenes de cinquè? 
Depèn del que els agrada a ells.   

Aquest reportatge ha estat fet per l'Izan, el Juan Manuel, i el Daniel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada