dimarts, 29 de gener del 2019

ENTREVISTA A GERTRUDIS


Gertrudis és el noi més llest del món. Es dedica a saber quan explotarà la Terra. L’hem entrevistat perquè volem saber quan serà la fi del món i també volem conèixer la seva informació personal.


1.Quin és el teu nom real?
El meu nom real es Jeff i és un nom Americà.

2.On vius?
Visc als lavabos del Burger King  d’Esparreguera  amb la meva família i amics.

3.Per que t’agrada l’astronomia?
Perquè de petit ho estudiava amb el meu avi i m’agradava.

4.Des de quan ets tan llest?
Des de que vaig començar l’escola quan tenia tres anys.

5.Com saps que la Terra explotarà?
Perquè fa uns anys vaig buscar a Google quan explotarà la Terra. Després d’informar-me vaig crear la meva pròpia teoria.

6.Quin dia explotarà la Terra?
La Terra explotarà a primera hora del 30 de Gener de 2019.

ALERTA NUCLEAR, NO SORTIU DE LES VOSTRES CASES!


Entrevista realitzada per Joel Pérez (5è), Mariona Rosselló (6è)
 i Leila Abdellaoul (6è)- Grup D.
Entrevista realitzada a Jordi Oller (5è).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada