divendres, 23 de novembre del 2018

ENTREVISTA A LA MAYTE


La Mayte és la directora de l’escola MD Muntanya. Abans de ser directora va ser professora de música molts anys, però un dia va decidir ser la directora de l’escola. Tot i ser la directora, també continua fent de professora de música. Avui li farem una entrevista.

-  Perquè vas escollir ser directora?
Perquè volia fer canvis, fer l’escola millor, perquè em feia molta il·lusió i per tirar en davant projectes de l’escola.

-  Què ha de fer un nen perquè l’expulsin?
Fer una agressió física  i que l’hagin avisat moltes vegades. S’aplica amb els alumnes de primària.

-  Què et va inspirar per ser professora de música?
Quan era petita vaig començar a tocar el piano  després vaig tocar altres instruments: l’acordió i el clarinet. Quan era més gran vaig anar a la Universitat a fer magisteri musical i vaig ser de la primera promoció d’aquesta especialitat.

-  Quants anys tens?
Tinc 44 anys.

-  Quina va ser la teva reacció a la primera classe?
Estava molt nerviosa però em va anar bé.

-  Quin és el teu instrument favorit?
El meu instrument favorit és el clarinet.

-  Què t’agrada fer en el teu temps lliure?
M’agrada caminar per la muntanya, anar al teatre, anar al gimnàs i ballar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada