dilluns, 26 de novembre del 2018

L'ENTREVISTA MISTERIOSA


Aquest curs un grup de nois i noies de cicle superior de l’escola estan treballant per millorar espais de l’escola o del poble.
Avui us presentem una entrevista que hem fet a dos nens de 6è: l’Aleix (a) i el Leo (b), i dues nenes de 5è: la Noa(c) i la Sofia (d). Aquesta entrevista no és una entrevista qualsevol. A les persones que preguntem els vam tapar el ulls, així és més divertit.


Aquestes són les preguntes que els vam fer:

1-Et cau malament algú?
·         a) Sí, però no vull dir el seu nom perquè si no encara acabaré malament. (Davant de la Camara no va dir la veritat).
·         b) Sí, però no del tot perquè hi ha vegades que em porto bé.
·         c) No, perquè tots són molt amables i ajuden molt.
·         d) Sí, perquè em pega i per això em cau malament.

2-Creus que la persona  del costat es  guapo/a ?
·         a) Jo crec que sí perquè em sembla que es una noia.
·         b) No, perquè no se qui és.
·         c) Sí, perquè no sabia qui era,però sabia que la veu era d ‘algú mes gran.
·         d) No, perquè cap nen de l’escola es guapo.

3-Els de 5è i 6è us porteu malament?
·         a) Depèn de quina persona.
·         b) Segons quin tipus de persona.
·         c) Més o menys, perquè de vegades ens barallem.
·         d) Més o menys, perquè de vegades ens barallem.

4-Sortirias amb algú de 5è o 6è?
·         a) No, perquè no tinc l’edat.
·         b) De 5è no, però de 6è podria ser...
·         c) No, perquè són molt lletjos.
·         d) No, perquè no m’agrada ningú.

5-A  quina professora preferiu?
·         a) L'Òlim, perquè és amable i carinyosa.
·         b) L'Òlim, perquè és molt graciosa i amable.
·         c) L'Òlim, perquè em cau molt bé i és molt divertida.
·         d) La Pili, perquè sempre em fa somriure.

Aquesta entrevista l’han fet la Nora, la Sheila, la Laia, la Fatima i l’Ariadna.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada